هالا! لورن و ایلین اینجا، از اسپانیایی Do. ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که برنامه ریزان عروسی های مقصد را در زیبایی بارسلونا داشته باشیم و خوشحالیم که این هفته را برای هفته های بارسا به ارمغان بیاوریم تا به شما در شکستن نمایش Yolan Cris واقعا خارج از این دنیا خوش بگذرد.

همانطور که می دانید YolanCris Yolanda و Cristina، طراحان عروس از Sabadell، در نزدیکی بارسلونا هستند. آنها از سال 2005 طراحی کرده اند، اما طی چند سال گذشته واقعا مشهود بوده اند، مانند مشهور مانند Lady Gaga، Beyonce و Shakira. این شرکت همیشه در بارسلونا مستقر بوده و تا به امروز از پارچه های محلی و صنایع دستی در تمام لباس های خود استفاده می کنند. عنوان نمایش آنها در این هفته مد، #Identity، اعلامیه ای از اهداف بود - ode به ماهیت نام تجاری، بدون شک در مورد ریشه های خود و تمرکز خود را.

صحنه بسیار خوبی بود که ما در ابتدای نمایش در انتظار آن بودیم. این هواپیما در یکی از خیابان های نشانه ای در کل بارسلونا برگزار شد، با چراغ جادویی مونتجویک و کاخ موزه ملی کاتالونیا در پس زمینه. این باند در قالب یک نوار اندازه گیری بود و یک جرثقیل صنعتی که در پشت مطبوعات ایستاده بود، همه چیز را می شنید که ممکن است در فروشگاه باشد.

ما به زودی متوجه شدیم - این نمایش از یک جرقه ی رقصنده ی مدرن شروع شد و به یک جفت قیچی عظیم تبدیل شد و بالای سرمان و بر روی باند فرود می رفت. شگفتی ها در طول نمایش نشان دادند که مدل ها در یک شلوار جومبو حمل می شدند و رقاصان روی یک پانسمان عجیب و غریب از بین مخاطبان متوقف شدند!

در سبک واقعی یولان کریس، طرحها کمتر از نمایشنامه نگریسته شدند. ما این واقعیت را دوست داشتیم که آنها توانستند تا روندهای مبهم - کلاه، هود، همرنگ های نامتقارن، jumpsuits - ترکیب شوند، در حالی که هنوز به ریشه هایشان پایبند هستند. توری های پیچیده ای که در آنها وجود داشت از توری های boho chantilly به گروه های هندسی ساختاری بیشتر بود و همچنین با پارچه ها و حجم های جدید آزمایش کردند. بعضی از لباس ها بلافاصله پوشیدنی بود و اکثر افراد دیگر فقط برای عروس های مد عروس هستند. ما مطمئنا امیدواریم که برخی از عروس های ما 2019 را امتحان کنید!

موضوع توانمندسازی زن و آزادی بیان در سراسر جهان غالب بود و در جوامع کنونی، در سطح ملی و بین المللی، بسیار معنی دار بود. طراحان ما را در یک تور از آیکون مد خشن زنان در طول دهه، با خلق الهام گرفته از شخصیت های متنوع به عنوان کوکو شانل، گریس جونز و سیمون د دوووور. 70s، 80s و 90s قطعات الهام بخش بعضی از موارد مورد علاقه ما بود.