اگر چه، بسیار توصیه می شود که یک لباس مجلسی که به طور کامل شما را می پوشاند را پوشانید، گاهی اوقات به شما یک لباس مناسب برای شما می بخشد. در بعضی موارد ممکن است از پول نقد بیرون بیایید و مجبور باشید پوشیدن لباس خواهر بزرگتر خود را به اتوبوس برسانید.

Tyl Rund-halsudskæring A-linje Gulvlængde Gallakjoler

داشتن یک لباس که شما را کاملا مناسب نمی کند، به این معنا نیست که شما نباید در طول یک شب عروسی یک اثر ماندگار به دست بیاورید. برای کمک به شما در اینجا برخی از ترفندها است که شما می توانید به لباس آن را به یک نگاه عالی را انجام دهید.

لباس خیلی کوچک است

این یک چالش است که به یک لباس که خیلی کوچک است، مناسب باشد. برای اینکه آن را برای شما راحت بگذاریم، باید برخی از لباسهای شیک را بخرید. این یک زیرپوشه نازک و کشیدنی است که کمک می کند تا قسمت های بدن شما را سخت تر کند. به عنوان مثال، آن کمک می کند در بسته شدن در شکم شما. همچنین کمک می کند تا سینه و ران خود را سفت کنید.

اگر قصد دارید یک سینه بند بپوشید، باید لباسهایی را که حداقل پهن شده است بپوشانید تا بتوانید لباس خود را به راحتی به لباس بچسبانید. اگر شما قادر به پوشیدن لباس کامل نباشید، باید پوششی مطابق با برش را در اطراف شانه ها و پشت خود داشته باشید تا زیپ را مخفی کنید.

لباس خیلی بزرگ است

برای ایجاد یک تصور بزرگ، شما باید یک توهم ایجاد کنید که لباس شما مناسب است. بهترین راه ایجاد یک توهم، استفاده از لوازم جانبی است. به عنوان مثال شما باید کمربند خود را در اطراف کمربند خود قرار دهید تا یک ظاهر فرم مناسب ایجاد کنید. برای ایجاد یک ظاهر ظریف باید یک کمربند نازک یا زنجیر بپوشید.

اگر میخواهید یک تصویر جسورانه ایجاد کنید، باید یک کمربند بزرگ بافتنی بپوشید. شما همچنین می توانید یک کمربند با یک دستگیره تطبیق دهید. برای نتایج ایده آل شما باید اطمینان حاصل کنید که کمربند مطابق با رنگ لباس است.

لباس تقریبا مناسب است

برای ایجاد یک نگاه عالی باید چند مورد را انجام دهید. به عنوان مثال، اگر کمربند کمی بزرگ باشد، باید یک سینه بند با ملافه بپوشید. همچنین عاقلانه است که درجهای پلاستیکی برای سینه بند را برای پر کردن یک سایز شل و مناسب تر ساختن.

اگر لباس کمی کوتاه باشد، باید کفش های پاشنه بلند بپوشید تا بر مچ پا تان تأکید شود و تصور کنید که لباس طولانی تر است. اگر آستین ها بیش از اندازه کوچک باشند، باید آنها را فقط از شانه ها بپوشید تا گردن و گردن خود را تاکید کنید و در عین حال نگاه شیکی به شانه هایتان بگذارید. اگر آستین ها بیش از اندازه بزرگ باشند، باید آنها را در پشت بکشید.