امواج براق و براق - ساحل اما با یک براق و براق - یک عنصر از فرشتگان راز ویکتوریا است.

همانطور که مدلها برای نشان دادن مد در رادیو ویکتوریا آماده میشوند در اینجا یک راهنمای گام به گام برای به دست آوردن مدل موعود امضا است که ظاهرا هرگز تاریخ ندیده است.

مرحله اول: آماده سازی

همانطور که تیلور هیل نشان می دهد، آن را با یک ضربه ای خفیف شروع می کند. بعد از خشك كردن و استفاده از محافظ حرارتی به مو، نازل و زاویه ی خود را به سمت پایین بچرخانید، همان طور كه ​​بخش را به صورت بخشی خشک می كنید.

گام دوم: یک ظاهر طراحی شده

برگزاری قمار خود را به صورت افقی (پشت صحنه گروه استفاده از Curl Tong گوریل منحنی کلاسیک)، بخش های کوچکی در اطراف بشکه را به صورت یکنواخت قرار داده و به آرامی چوب را به عقب و جلو ببرید. در جهت مخالف در اطراف سر کار کنید و هر موج را کاملا محکم بگذارید تا زمانی که تمام شده باشید و تمام آنها را کاملا خنک کرده اید.

به طور مشابه، شما می توانید از روش های درخشان خود برای ایجاد امواج برای یک اثر آزاد استفاده کنید، همانطور که در Lily Aldridge با Ghd V Gold Classic Styler ضبط شده است. اینها برای صاف کردن بیضه ها و شکل دادن به یک حاشیه رشد یافته (که همیشه باید از چهره دور افتاده) مفید باشد.

مرحله سه: ساختمان بدن

هنگامی که امواج را خنک می کنید، می توانید با انگشتان دست خود را بر روی آن ها بچسبانید (و نه یک برس مویی) و برخی از حجم را با یک محصول بافتی مانند Color Wow Style در استروئیدها تزریق کنید. اگر میخواهید ریشه بلندتری بکشید، به آرامی موهای خود را در تاج خالی کنید - a la Martha Hunt.

مرحله چهارم: اسپری درخشش

در نهایت، Spritz برخی از اسپری درخشش (مانند Percy & Reed A Walk در باران شاین و طعم معطر) را از طریق طول و به پایان می رسد برای پایان فوتوژنیک.