شما هرگز حدس می زنید که این صومعه دنیای قدیم در شیک و مدرن میامی، فلوریدا پنهان شده است. با معماری اسپانیایی و با جذابیت، محل موزیک، محیط مناسب برای این الهام عروسی پرطرفدار مدرن و غریب و پرطرفدار عکاسی توسط کانا رز است.

Romantic Watercolor Ideas Featuring A Blue Wedding Dress | Cana Rose Photography 14

این که آیا لباس شب رنگارنگ از لوازم التحریر آبرنگ الهام می گیرد یا دعوت ها برای مطابقت با لباس ساخته شده است - دو جزئیات در این فضای طبیعی به نظر می رسد. با یک دامن تیر جیر، لباس پر از شگفتی است - کمی ombre، دامن پر جنب و جوش در حالی که بالا است تصفیه شده و عاشقانه. ما می توانیم هر عروس که به دنبال رنگ است را ببینیم اما هنوز چیزی برای "عروسی" برای این لباس عروسی زیبا سقوط کرده است.

دعوت نامه ها نیز دارای ارتعاش های جالبی هستند. نقاشی های آبرنگ Handpainted از گل و گیاهان و اسکریپت، این تفاوت های کوچکی است که باعث می شود این کالاهای کاغذی جذاب و ارزشمند برای همیشه نجات پیدا کنند. دیگر جزئیات کمی در طول ساقه، با عروس با گوشواره های خیره کننده و حلقه گلابی جذاب می شود، همه ما می خواهیم بگوییم "بله".

از کانا رز عکاسی

لحظه ای که اولین گام من را به محل برگزاری من رساندم. سنگی از صومعه اسپانیایی باستانی در دیدار با فلوریدا آفتابی شگفت انگیز بود. احساس کردم که من به اروپا سفر کرده ام.

لباس عروسی گردن آبی آلینا یک نمایشگر بود و به زیبایی در برابر سنگ و عناصر فرفورژه صومعه اسپانیایی ایستاد. ادی در هر لحظه ای از روز، مهربان و دوست داشتنی به نظر می رسد. آنها واقعا یک بازی ساخته شده در آسمان هستند.

گنجینه های منحصر به فرد در هر عکس وجود دارد، چیزهای بسیار خارق العاده تر از آنچه که من در مراسم عروسی دیده ام. من می توانستم کل جواهرات گلدان شکل گلدان طلایی را در تمام روز عکس بگیرم و مجموعه دعوت آبرنگ یک روزه علاوه بر نرم و عاشقانه نیز بود.

کیک سفید کیک سه قلو سفید سفید بود که توسط شیرین خانم V ساخته شده بود. در مد روز عروسی واقعی، همه چیز فراتر از کنترل ما بود و طراحی کوکائین از طرف کیک ذوب شده بود. تفکر سریع در پاهای ما، طرف ذوب شده را به طرف دیوار تبدیل کردیم و سمت سفید هنوز زیبا را نمایش دادیم. عناصر ابریشم و گل افزوده شده و کاملا بی نظیر دیده می شود! به جز اینکه راز ما را می شناختید، فکر می کنید که کیک به همین شیوه طراحی شده است. محصول نهایی خیره کننده بود!

لباس عروس لباس خیاطی Blanc De Blanc طراحی شده توسط Chantel Lauren است. این پیچیدگی و فک پایین است و به هر حال. یک دستبند آبی رنگ آبی، ناخن و آبی رنگ زرق و برق دار برای پایین لباس پوشیدن وجود دارد. بالای توری ظریف جورابهای جین کاملا با رنگ آبی گرد و خاکی است.

لباس گریم یک کت و شلوار قهوه ای به اندازه کافی شیک از All Brides 2 Be می باشد و کراوات کراوات او همیشه خوش تیپ است!